+

Archiwum

Etykiety

Aleksandra (2) Alexandra (2) Allijay (2) Amelia (11) Ashley (9) Ashton (2) Aspen (6) Astrid (2) Aviana (1) Carmen (7) Carter (2) Cole (7) Cruz (1) Damien (2) Daniel (16) Delfina (2) Dezydery (1) Eden (3) Eleonora (2) Elizabeth (2) Gabrielle (3) Giselle (2) Gwen (3) Harry (3) Heather (6) Igor (1) Iris (1) Jack (2) Jean (1) Josephine (2) Leo (2) Liam (1) Luke (1) Maxine (3) Naomi (1) Naomi Sullivan (1) Nowa postać (50) Olivier (2) Raven (1) Rebeca (1) Skylar (1) Sophie (2) Steven (1) Thomas (2) William (1)

Popularne posty

Od Carmen CD. Cole'a

Westchnęłam.
- Tylko się tak nie pusz jak paw - mruknęłam. - Lipton jest młodszy niż Vida i nie tak doświadczony.
Cole jednak zignorował moją uwagę i poklepał Vidę po szyi. Przewróciłam oczami.
- Na Anioła, co ci się dzieje Cole - zaśmiałam się.
Tym razem udał obrażonego. Uniosłam brew. Oboje wybuchliśmy śmiechem. Około 19 wróciliśmy do stajni. Za godzinę zamykali więc szybko wyczyściłam konia, pożegnałam się z Cole'm i razem z Primero pobiegłam do domu. Veronica dalej bawiła się swoimi Barbie, a matka i ojciec siedzieli i oglądali jeden z tych swoich seriali.

***

Rano odwiedziłam Liptona i postanowiłam go wylonżować. Ogier ochoczo przyjął jabłko pod koniec treningu i szturchnął chrapach moją kieszeń.
- Nie mam więcej ty żarłoku! - zaśmiałam się.
Wtedy dostałam SMS'a. Nadawcą był Cole. Nic dziwnego. W końcu wczoraj dałam mu swój numer żeby móc łatwiej się kontaktować.
"Jesteś w stajni? Jak tak to podejdź pod boks Vidy"
Zdziwiłam się. O co mu mogło chodzić? Cmoknęłam na angloaraba.

***

Okazało sie że Vida zwichnęła staw skokowy. A przynajmniej tyle dowiedziałam się od weterynarza i Cole'a. Wolałam nie pytać jak to się stało choć odpowiedź była raczej prosta. Wczoraj wieczorem gdy wracaliśmy po lesie, Vida jakoś dziwnie szła. Jednak byliśmy zmęczeni i nie zwróciliśmy na to uwagi. Tylko po czym sobie go zwichnęła? Na łące świetnie sobie radziła i jakby... Latała! 
- Jak to się stało? - zapytałam.
Cole wzruszył ramionami lecz wiedziałam że tak naprawdę wie jak to się wydarzyło i nie chce mi powiedzieć.

Cole? Przyda się nutka dramatyzmu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Szablon dostosowany do przeglądarki internetowej Google Chrome. ©Agata | WS | x x.