+

Archiwum

Etykiety

Aleksandra (2) Alexandra (2) Allijay (2) Amelia (11) Ashley (9) Ashton (2) Aspen (6) Astrid (2) Aviana (1) Carmen (7) Carter (2) Cole (7) Cruz (1) Damien (2) Daniel (16) Delfina (2) Dezydery (1) Eden (3) Eleonora (2) Elizabeth (2) Gabrielle (3) Giselle (2) Gwen (3) Harry (3) Heather (6) Igor (1) Iris (1) Jack (2) Jean (1) Josephine (2) Leo (2) Liam (1) Luke (1) Maxine (3) Naomi (1) Naomi Sullivan (1) Nowa postać (50) Olivier (2) Raven (1) Rebeca (1) Skylar (1) Sophie (2) Steven (1) Thomas (2) William (1)

Popularne posty

SELEKCJA

Dzień dobry, dobry wieczór!
Przyszła pora na pierwszą w historii bloga selekcję. Zastanawiacie się pewnie na czym to polega, o co chodzi i tak dalej? Otóż – sprawa jest prosta i dość zrozumiała:
Wszystkich członków, którzy nadal pragną należeć do naszej małej blogowej społeczności, prosimy o zgłoszenie się pod tym postem w celu potwierdzenia dalszego należenia do bloga Amwell Riding Club. Piszcie imiona i nazwiska swoich postaci oraz swój login z howrse. 
W jakim celu utworzona została selekcja?
Ma to na celu przede wszystkim sprawdzenie, kto odwiedza bloga i nadal chce pozostawać częścią nas, a kto – spójrzmy prawdzie w oczy – olewa Amwell i nie ma odwagi na samodzielne złożenie rezygnacji. 


Macie czas do środy (7.09), po tym wyznaczonym terminie wszystkie postacie, których autorzy nie zgłosili w komentarzu, zostaną usunięte. Proste? Proste! No to do dzieła. Mamy nadzieję, że pozostanie Was z nami jak najwięcej!

Administracja

26 komentarzy:

  1. Ja to wolę zostać : Gwen Cohn
    Howrse: Herbatnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ashley Argon~ AnotherPrincess
    Zgłaszam mniejszą aktywność, to przez szkołę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, Amelii odpisze jak tylko mi się uspokoi w szkole. Spróbuję wyskrobać coś do czwartku

      Usuń
  3. Aleksandra Namires
    Howrse: SINI

    Ja chce zostać, dobrze mi tu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rebeca Sand
    §ûìçìďè

    Niedługo wrócę, ale jeszcze mam nieobecność...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dezydery Jonasz Konarski
    Qjonka

    Długo mnie nie było, przydałoby się wreszcie spiąć dupsko XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Aspen Veronica Haynes, zostaje

    OdpowiedzUsuń
  7. Carmen Treaty bo Delfinę Manrique chce usunąć
    Hw: Komunia03

    OdpowiedzUsuń
  8. Sophie Hollsen.
    Zostaje oczywiście.
    Hw: ewela100

    OdpowiedzUsuń
  9. William Bailey, czekam na opowiadania.
    Howrse: ~Nessie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Harry do jutra nie odpisze to Aspen chętnie napisze cos do Willa

      Usuń
    2. A jak odpisze to dołącze druga postacią z ktora jesli chcesz bedzie mogl pisac

      Usuń
  10. Harry Bradley
    canvrielle@gmail.com
    paramedic (przy okazji można do karty postaci dodać mój login na howrse)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ashton aka Jeleń aka Rogaty aka Mielonka aka Aoussi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aka ten który dał kosza Dezusiowi >n<

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Zostaję tutaj i nigdzie się nie wybieram, a opowiadanie dojdzie jutro, obiecuję.
    Sheridan MacQuinn, lub jak kto woli Pinciak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maxine Harrison
    Podarujecie mi jeśli nie wstawię kropek przy loginie z howrse? Jestem na telefonie...
    ThePsychicalPony
    Kropka środkowa z wikipedii albo lewy alt i (chyba) 9 po obu stronach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maxine Harrison
    Podarujecie mi jeśli nie wstawię kropek przy loginie z howrse? Jestem na telefonie...
    ThePsychicalPony
    Kropka środkowa z wikipedii albo lewy alt i (chyba) 9 po obu stronach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Thomas Gregory Sawer
    howrse: adujun

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostawić mnie, wy chujki.
    Eden Olivia Munro.

    OdpowiedzUsuń



Szablon dostosowany do przeglądarki internetowej Google Chrome. ©Agata | WS | x x.