+

Archiwum

Etykiety

Aleksandra (2) Alexandra (2) Allijay (2) Amelia (11) Ashley (9) Ashton (2) Aspen (6) Astrid (2) Aviana (1) Carmen (7) Carter (2) Cole (7) Cruz (1) Damien (2) Daniel (16) Delfina (2) Dezydery (1) Eden (3) Eleonora (2) Elizabeth (2) Gabrielle (3) Giselle (2) Gwen (3) Harry (3) Heather (6) Igor (1) Iris (1) Jack (2) Jean (1) Josephine (2) Leo (2) Liam (1) Luke (1) Maxine (3) Naomi (1) Naomi Sullivan (1) Nowa postać (50) Olivier (2) Raven (1) Rebeca (1) Skylar (1) Sophie (2) Steven (1) Thomas (2) William (1)

Popularne posty

Od Carmen CD. Cole'a

Nauczycielka hiszpańskiego, Pani Kames kazała mi siedzieć nad książkami. Świetnie znałam ten język bo uczę sie go od 2 lat ale niedługo będą egzaminy na lekki kurs z iberystyki i chciałabym zdać. Późno w nocy postanowiłam jednak pójść spać. 

***

Primero obudził mnie liźnięciem w twarz. Pogłaskałam go tępo. Była 7:00. Ubrałam jakieś stare jeansy i bluzkę. Prime zmusił mnie do spaceru zaraz po śniadaniu. Autobusem dojechałam w 30 minut do stajni w Amwell. Poszłam żeby wyczyścić siodło i ogłowie. Po skończonej pracy, usatysfakcjonowana chciałam osiodłać Liptona ale mój wzrok został na ślicznej klaczy. Nazywała się Vida. Wczoraj i nigdy wcześniej nie zwróciłam na nią większej uwagi. Primero niecierpliwie zaszczekał. 
- Spokojnie mały. Tylko ją pogłaskam - uspokoiłam husky'ego. 
Odłożyłam sprzęt po czym przemówiłam cicho do klaczy żeby się uspokoiła. Nagle do stajni wszedł... Jak mu tam? Cole. Poznałam go przecież wczoraj. Przyszedł z psem więc złapałam szybko Primero na ręce. Owczarek niemiecki chłopaka podbiegł do mnie i usiadł. Delikatnie go pogłaskałam.
- Hey perro - specjalnie powiedziałam po hiszpańsku by Cole nie zrozumiał.
- To Kashel. Nie nazywaj go inaczej - ostrzegł chłopak.
- Powiedziałam "hej piesku". Nie nazwałam go. A teraz... Muszę iść - odwróciłam się na pięcie.
Primero szczeknął za Kashel'em. 
- Primero tranquila - powiedziałam.
- Po jakiemu ty to do niego mówisz? A tak w ogóle to po co byłaś przy Vidzie? - usłyszałam Cole'a.
- Hiszpańsku. I nie wiedziałam że to twój koń - spojrzałam w jego kierunku.

Cole?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Szablon dostosowany do przeglądarki internetowej Google Chrome. ©Agata | WS | x x.