+

Archiwum

Etykiety

Aleksandra (2) Alexandra (2) Allijay (2) Amelia (11) Ashley (9) Ashton (2) Aspen (6) Astrid (2) Aviana (1) Carmen (7) Carter (2) Cole (7) Cruz (1) Damien (2) Daniel (16) Delfina (2) Dezydery (1) Eden (3) Eleonora (2) Elizabeth (2) Gabrielle (3) Giselle (2) Gwen (3) Harry (3) Heather (6) Igor (1) Iris (1) Jack (2) Jean (1) Josephine (2) Leo (2) Liam (1) Luke (1) Maxine (3) Naomi (1) Naomi Sullivan (1) Nowa postać (50) Olivier (2) Raven (1) Rebeca (1) Skylar (1) Sophie (2) Steven (1) Thomas (2) William (1)

Popularne posty

Dobry wieczór!

Witam wszystkich w ten chłodny, październikowy dzień. Mam szczerą nadzieję, że nie zmarzliście, nie przemoczyło Was za bardzo i jesteście cali i zdrowi. Pamiętajcie o szalikach, bo robi się już naprawdę chłodno!
W każdym razie, nie przyszłam tu po to, żeby prawić Wam o pogodzie, bo jakby nie było, każdy z nas tą szarugę widzi. Mam na celu raczej omówienie paru spraw, które są, bardziej lub mniej, bliskie każdemu członkowi Amwell. Ujmę to więc może w podpunktach:
  • Zacznijmy od tego, co najważniejsze, czyli SELEKCJA, moi drodzy państwo. Pod tym postem proszę o potwierdzenie swojej obecności, wpisując w komentarzu imię i nazwisko swojej postaci do końca tygodnia (tj. 9 października).
  • Akcja bloga toczy się w świecie rzeczywistym, więc prosiłabym o powolne przestawianie się z opowiadań o tematyce letniej na te jesienne.
  • Właśnie, skoro mamy październik, wielkimi krokami zbliża się, uwaga, uwaga, Halloween! W związku z tym planujemy zorganizować event, jakim będzie BAL PRZEBIERAŃCÓW. Oczywiście, zabawa rozpocznie się dopiero za około dwa tygodnie, ale przygotowania trzeba zacząć wcześniej, prawda? Także w miarę możliwości, angażujcie swoje postacie w organizację przyjęcia oraz, również pod tym postem, piszcie, czy zamierzacie się na ów imprezie pojawić!
  • Administracja jest znów w komplecie. Niektórzy z Was zapewne to zauważyli, uwadze innych mogło to umknąć, bo przecież prócz mnie są tutaj również dwie inne administratorki (niezrównane, swoją drogą) - przez pewien czas byłam nieobecna. Jednak teraz wracam do życia i znów jestem w pełni dyspozycyjna.
  • Wszystkie zaległe opowiadania i formularze postaramy się dodać jak najszybciej.
Mam nadzieję, że nie zanudziliście się na śmierć, szczególnie, że okroiłam to, jak tylko mogłam. Zakładajcie kurtki i bierzcie witaminę C.
Pozdrawiamy cieplutko,
administracja

PS Bal to świetna okazja, żeby kogoś zaprosić, więc hej! Bierzcie sprawy w swoje ręce! W szczególności panowie

17 komentarzy:

  1. Heej, to jako Iris się potwierdzam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. *unosi kopyto* pan Haviliard obecny

    OdpowiedzUsuń
  4. *unosi kopyto* pan Haviliard obecny

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwen zostaje c: W bal też może się zaangażować c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu Imala! Jestem, żyję i zgłaszam się na bal!

    OdpowiedzUsuń
  8. Alexandra też żyje i zgłasza się na bal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Carter właśnie dołączył i na razie nigdzie się nie wybiera. c:

    OdpowiedzUsuń
  10. potwierdzam Giselle

    OdpowiedzUsuń
  11. Naomi, po zmianach dalej żyje i również zgłasza się na bal!

    OdpowiedzUsuń
  12. Elizabeth po wielu zmianach jak chodzi o moje postacie... Zostaje i idzie na bal

    OdpowiedzUsuń



Szablon dostosowany do przeglądarki internetowej Google Chrome. ©Agata | WS | x x.